Di saat kita di landa masalah, Dia (Allah) ada disini untuk mendengar masalah kita^^
Mocha Machino
ABOUT ENTRY LINKS ASK.FM I ASK.FM II TUMBLR
Sekolah dah nak bermula ! Alamakk!!
•Sunday 29 December 2013•Comment Here
Assalamualaikum, Selamat Sejahtera, Salam One.M, and Salam One Blogger . . .

haih, sudah lamakan blog ni bersawang, penunggu tak jaga tu yang susah tu.. by the way, cantik tak gambar atas tu? jyeahh, kawaii student studying. comel tak macam aku kan? *PerasanPerasan  

dah dekat akhir bulan 12 dah kan? pejam celik-pejam celik , aummm chakk! haha.. dah nak masuk bulan  Januari 2014.. sekolah start 2/3 Januari 2014, buku sekolah pun aku tak beli lagi, lupa la tarikh beli buku, takpa nanti aku beli.. muahaha.. bila cakap pasal sekolah mesti  ada yang happy nak sekolah ada yang bosan nak sekolah.. tu la ragam manusia kan? kalau aku la kan, aku rindu nak sekolah.. haha.. rindu nak tulis menulis, tangan aku sekarang ni dah kekok pegang pen dah, apa lagi dengan tulisan macam cakar itik, haha.. jap, itik ada kuku ke? XD


Tahun depan nanti saya :

  • umur become increase, wah, macam jawab soalan sains je.. haha
  • berusaha untuk ambil perdagangan, insyaAllah boleh pick up apa yang cikgu ajar
  • be the best among the best.. 
  • nak jadi mulut yang homeh, biar bila cikgu tanya buka juga mulut aku ni
  • still dengan perangai budak manja.. =3
  • nak banggakan mak and abah.. 
  • masih mengekalkan keganasan dalam kelas, wa bukan gangster karat okay, gangster manja.. okay, manja.. 
  • keyakinan makin melambung, and tak malu-malu macam pokok semalu..
  • still gila camera and posing depan camera

so, tu yang aku akan cuba lakukan untuk tahun depan... either can or not.. hemm... hope it can be.. mana taknya, strive for PBSMR 2014 nanti.. kalau aku main-main, macam mana nak dapat cemerlang kan? kalau PBSMR baik, nanti boleh masuk asrama, haha, bukan main jauh aku mikirnya.. fikir sekarang punya, lepas dah okay, baru fikir yang seterusnya..

p/s : doakan aku supaya dapat straight Band 6 untuk PBSMR 2014 tau!


Entry LampauEntry Baru
PERFECLY IMPERFECT
Mocha Machino
16 years old
I can never change my past,it already happend anyway. All I can do is make the best of today,let go and keep moving on
ADIOT

WALKIE TALKIE

Sila tinggalkan jejak disini
I'm here for you
Tiada jejak yang mencarut disini
TALK TALK ! ! >
Always Be Mine

MRS BANNER HERE
LE WEBKINGS



BLOG ARCHIVE

  • Special Giveaway Handmade Bag ct N honey
  • Perkahwinan Saudaraku, Kak Wida.
  • Contoh Kesan Negatif Pembandaran Terhadap Alam Sek...
  • Contoh Maksud Pembandaran Dan Kesan Positif Pemban...
  • Kesan Pembandaran Terhadap Alam Sekitar PBS BAND 5...
  • Latest OpenHouse
  • Raya ! Ada OPEN HOUSE tak?
  • Segmen Jom Pilih Hadiah Raya
  • Jerebu Oh Jerebu
  • It's Boring~